Monday, June 30, 2008

LeTuang Ride - Klawang


Minggu lepas ride dengan team letuang. Dari perez ke Klawang. Banyak member-member baru yang aku kenal.

Palaton terdiri daripada chief kutu, abu power (team mesia weh, jangan main-main ooo), saiful kodi (ni pun sama team mesia jugak, power brader ni...), jakull (brader tak makan nasik, power brader ni), dicky, aj, laif, barin, shazly, dbc, azmar, jaja, upiq, 2-3 orang yang aku dah lupa nama diorang.

Palaton memang best, kitaorang ride sampai klawang, pastu pekena nasi lemak dan roti canai. Dah lama aku tak buat kayuh gi klawang ni.

Kawan-kawan baru dbc. Dia memang ok, friendly, dan yang lain pun best gak.

On the way balik, siap berenti mandi jap kat 'mini' water fall masa climbing ke perez. Lepas mandi je, badan terus fresh...

Training bike aku untuk pd tri dah ok. Swimming pun dah ok, runnning pun sama.

Menu utk weekend ni, hari ahad ni, menu aku brick work out.

Aku akan start dengan lari dengan abg mohd noh pagi, balik rumah kayuh 40k. Petang macam biasa swimming 1.5k without pedal.

Hopefully everythings goes well for pd tri.



aku dengan letuang team

antara riders dlm palaton, ehh mana brader mesia ni...


dengan brader mesia, abu power...

dengan letuang team kat puncak perez

Distance : Batu 18 Hulu Langat - Kuala Klawang (105km)

Time : 4 hour 34 minute






No comments: