Saturday, July 5, 2008

Siemen 10k Run - Dataran Merdeka KL

Siemen 10k Charity Run 2008.

Date : 6 July 2008
Venue : Dataran Merdeka
Distance : 10K
Starting time : 7:30 am
Results
Time : 0:42:30
Medal : Dapat
Position : 77th
Category : Men Open
Remarks : Cantekk!!, Aku makin improve. Walaupun distance baru takde banyak bukit, tapi ok.. Organizer pun bagus.. Preparation untuk PD Triathlon semakin cukup... Aku ingat lagi masa tahun 2005, Siemen 10K ni, masa tu bole dikata aku first time gak baru nak berjinak-jinak dlm arena running ni, lega dapat gak medal. Tahun 2006, tak best, masa tu Siemen 10K run, aku tak dapat medal. tapi tahun ni, kalau larian, aku akan buat balik macam tahun 2005. Aku akan start kat depan. Ini strategi aku kalau race larian.


Siemen 10K Run medal


Goodies


muka poyo lepas lari..
Training diteruskan macam biasa. Target untuk complete ironman langkawi 2009. Tapi apa-apa hal mau tengok budget dulu...
Tahun ni aku kawin, so duit kena save sikit. Impian masih kuat lagi untuk complete ironman macam dua orang brader power ni; abu power dan saiful kodi (team mesia).













2 comments:

Abu Soffian said...

Brother ni power la

Fairuz said...

manader power, abiyan power tu...