Tuesday, January 6, 2009

Yahudi Jahaman

Kekejaman rejim zionis terhadap penduduk Palestin di Semenanjung Gaza telah menjadi semakin parah. Askar-askar rejim dengan sewenang-wenangnya membunuh penduduk Gaza dengan menembak,mengebom penduduk Palestin yang tidak berdosa terutamanya kanak-kanak, wanita dan warga emas.

Sebagai muslim, saya juga ingin menyahut seruan untuk memboikoi barang-barang keluaran yahudi serta amerika. Inilah jihad saya. Walaupun tidak dapat menyertai untuk berjihad di Gaza, saya tetap ingin meyeru rakan-rakan, ahli keluarga, serta pembaca sekalian untuk sama-sama kita memboikot barang-barang keluaran yahudi dan amerika ini.

Rejim yahudi adalah bangsa terkutuk di dunia. Sama taraf dengan yatjud dan makjud. Mereka ini tidak suka pada perdamaian. Mereka akan berusaha untuk mewujudkan persengketaan di dunia ini sehingga hari kiamat. Celaka yahudi dan penyokongnya. Aku berdoa mereka dibakar dan diseksa di neraka Allah SWT.

Zaman kejatuhan yahudi akan menjelang tidak lama lagi. Saya berdoa, semoga Allah SWT menyelamatkan saudara muslim kita di Gaza.

Saya mengutuk sepenuhnya serangan rejim zionis di Gaza.

Ya Allah Ya Tuhanku, kau selamatkan para muslim di Gaza. Kau hancurkanlah tentera yahudi dan penyokongnya dengan bala kau yang amat berat.

Pergi jahanam dengan yahudi!!!

2 comments:

adek dush said...

takbirr...

Fairuz said...

mari kita sama-sama menyokong untuk mengutuk kekejaman yahudi laknat.