Tuesday, January 13, 2009

Yahudi Celaka dan Pi mampus dgn siapa yang sokong mereka!!!

Salah seorang daripada budak office aku complaint, kalau boikot barang US, nanti company US kena tutup, semua orang takder keje. Itu pulak yang dia risaukan. Kawan-kawan dia hilang keje.
Bodoh punya budak!!!. Halo macha, yang kau risau kawan-kawan kau hilang keje sebab company US tutup apa hal? Yang kat Palestin tu, dah berzaman takder keje, nak makan pun susah, hari-hari perang, bayi kena bunuh, orang tua kena bom, banyak lagi kesengsaraan yang diorang tanggung. Daripada kawan kau yang bodoh tu, hilang keje, kena VSS ke, apa ke, tapi makan masih lagi boleh kat Malaysia ni. Ambik resume, hantar, dapat keje lain. Nak pegi tengok wayang pun bole, tak kena bom.

Engkau ni memang bodoh la macha, orang kat palestin tu, si yahudi celaka datang dengan senapang semua, palestin hanya mampu baling batu je kat yahudi tu... Berani diorang, tentera bawak senapang, diorang baling batu jer..

Aku tak kira kau agama apa, bangsa apa, tapi isu Palestin ni, kesian kat diorang. Bukannya kau tak bole baca dalam suratkhabar, Palestin kena sembelih, yang kau sibuk kawan-kawan kau kena VSS. Bodoh punya budak, pegi mampus lagi baik!!!.
Aku memang sokong boikot barang US. Tak kira la, Milo ke, Nescafe ke, Powerbar ke, semua aku boikot.

Ini adalah contribution yang aku bole buat. Aku akan boikot sebanyak mungkin barang diorang.
Kalau company US tutup pun lagi cantik...Macam la tak bole keje kat tempat lain. Malaysian company banyak apa.
Aku tetap dengan pendirian aku untuk boikot barang-barang US.
Kalau ada yang dah terbeli, takpe, it will be my last one.

Betul cakap kawan aku sorang ni, memang banyak barang US yang kita pakai dan guna dalam kehidupan kita seharian macam komputer yang aku tengah pakai ni. Tapi kita bole guna barang yang mereka buat untuk kenakan mereka balik, macam yang aku tengah buat ni. Guna komputer dan blog aku untuk ajak kawan-kawan boikot barang US, kutuk mereka. Bro, gua sokong lu, memang betul apa yang lu tulis dalam blog lu bro. Sekarang gua buat benda yang sama macam lu buat. Guna blog dan website kita untuk kutuk dan kempen boikot barang US, laknat diorang.

Penyokong US dan Yahudi, pegi mampus dengan korang!!!

No comments: