Wednesday, February 25, 2009

Kuala Lumpur City 10K Run

Results : 0:52:26
Positions : 100th
Medal : Yes

Dah lama tak lari ikut route ni. Larian ini aku namakan KL Classic 10K Run. Paling last FTAA buat larian ikut route ni pada tahun 2007. Catatan masa aku dah merosot. Selalunya kalau route ni, masa aku dlm 48 minit. Itu pun masa tahun 2007. Ni dah merosot ni. Adehh, kena training kuat balik ni....
Nasib baik medal dapat. So far utk larian 10K yang bagi medal sikit, kalau medal dlm lingkungan 100-150, aku memang confident bole dapat.
So larian ni, derang bagi medal 300 utk category men open, jadi takder masalah utk aku dapat medal. Untuk aku measure speed larian aku, aku suka masuk larian yang bagi medal sikit. Bila dapat, memang rasa puas hati. Kalau larian yang bagi medal banyak, kadang-kadang aku masuk haram jer... Finish within qualifying time, kau training sikit, mesti bole dapat...

No comments: