Wednesday, February 25, 2009

Putrajaya 70.3 Ironman - Korang biar betul!!!!

Semalam aku ada telefon pegawai dari Perbadanan Putrajaya berkenaan event Putrajaya 70.3 Ironman yang dah kecoh di kalangan member-member triathlete. Memang event ni dah diiklankan dalam ironman 70.3 website. Siap ada gambar masjid Putrajaya sekali.

Menurut pegawai tersebut, pihak Perbadanan Putrajaya tidak menerima apa-apa kertas cadangan dari mana-mana pihak luar utk menganjurkan event ni. Pegawai tu bagitau aku, dia pun dah banyak terima panggilan telefon daripada orang ramai berhubung event ni. So far dia cakap, pihak Perbadanan Putrajaya masih lagi sedang dlm perbincangan dgn Mr Chan utk menganjurkan triathlon putrajaya pada 31 Oktober 2009 ni. Menurut pegawai ni event triathlon ni akan diadakan pada waktu malam. Kalau jadi, event ni akan start petang, peserta akan mula berenang pada lewat petang. Basikal dan larian akan berlansung pada waktu malam.

Si uncle Chan biar betul. Aku harap kalau jadi event ni, biar la start dlm pukul 5 ke 6 ke. Sekurang-kurangnya bole sembahyang maghrib kat transition area. Itu pun kalau tempat tu luas. Kalau dia start lambat jugak, amat menyusahkan bagi peserta muslim.
Harap-harap si uncle Chan ni fikir pasal ni.
Harap-harap ada positive news dari diorang...

No comments: