Sunday, July 24, 2011

Port Dickson weekend gateaway..

Dari Sabtu ke Ahad, aku dan family semua pergi ke PD sempena PD Triathlon 2011. Aku dah compete untuk PD Triathlon ni sejak dari tahun 2007 (buat sprint) dan 2008 (full OD). Aku suka berenang kat PD ni. Ombak dia tak terlalu kuat. Tahun ni aku join balik PD Tri. Semenjak tahun 2005 lagi jumlah peserta makin lama makin bertambah. Kali ini aku datang dengan family termasuk Faris dan MakSu dia sekali. Abiyan, Ait, Adik, Nazri pun race sekali. Diorang dah start dari tahun 2009 lagi kecuali Nazri, adik ipar aku.

Persiapan tak 100% tapi semangat ada. Mission satu jer, nak buat PB dan beat time PD Tri 2008 aku dan juga ATM Tri bulan lepas. Tak mau finish last dan kong.
Di sebabkan aku bayar off line dan selepas tarikh tutup, maka t-shirt pun tak dapat. Takper la, yang penting dapat compete dan finisher medal ada.

Family Nomie pun akan datang tengok race ni. Shepon tahun ni dia tak race, jadi jurugambar saja. Full report akan diupload nanti. So far aku happy dengan outcome race ni, sebab dapat buat PB....

No comments: