Saturday, August 22, 2015

Manusia akhir zaman

Di akhir zaman nanti (iaitu sekarang), fitnah menjadi mainan buah mulut manusia. Senjata dajal dan pengikutnya. Islam ada 73 kumpulan. Yang benar hanya 1 sahaja. Manusia bunuh membunuhi antara satu sama lain. Islam berperang sesama Islam. Wujud agama baru iaitu free thinker dan lain-lain.
Orang bukan Islam selalu bertanya kenapa Allah ciptakan babi...
Jawapan ialah babi merupakan simbol kedegilan manusia yang nyata. Arak pun sekali. Dalam Al-Quran sudah dinyatakan babi itu haram...kenapa masih mahu memakannya? Arak itu haram kenapa masih mahu.meminumnya....sebabnya adalah kerana manusia itu degil...yang haram jugak nak ditelannya.
Pengikut dajal seperti US dan lain-lain termasuk si Alvin sengal yang dah berambus dari Malaysia tetap mahu merosakkan Islam..yang aku hairan tu...ada pulak pengikut bodoh dia...
Hidup di dunia perlu ada batas dan Islam adalah agama yang benar. Agama lain adalah agama yang telah diseleweng oleh manusia. Sembah berhala dan sebagainya. Ingatlah manusia dunia semakin kiamat...Agama Islam akan menjamin kebahagian di dunia dan akhirat..

No comments: